Reklamacje i zwroty, zastępowanie produktu.
1. Ze względu na delikatny charakter towaru i możliwość uszkodzenia , reklamacji nie podlegają balony napełnione helem, oraz kompozycje balonowe, które zostały wydane klientowi i opuściły sklep a czas od ich odbioru / dostarczenia nie jest dłuższy niż 2h.
2. Prosimy o zgłaszanie wszelkich uwag w ciągu 2h od daty otrzymania zamówionego
towaru pod nr tel. 56 62 111 75 lub na adres email reklamacje@bukietybalonowe.pl.
3. Jeżeli otrzymane balony są uszkodzone (błędy w nadruku, kształcie, balony bez helu / powietrza po rozpakowaniu pudełka / worka ) – należy przesłać ich zdjęcie w ciągu 12 godzin od momentu doręczenia, na adres e-mail reklamacje@bukietybalonowe.pl i odesłać/dostarczyć reklamowany towar na adres Kandela dekoracje ul. Szosa Lubicka 166, 87-100 Toruń na koszt Klienta.
Po konsultacji z klientem Bukietybalonowe.pl zwróci równowartość reklamowanego produktu.
4. Reklamacje uszkodzonych balonów i zwroty kosztów będą rozpatrywane przez Bukietybalonowe.pl indywidualnie w terminie 3 dni roboczych.