Reklamacje i zwroty, zastępowanie produktu.

1. Ze względu na delikatny charakter towaru i możliwość uszkodzenia , reklamacji nie podlegają balony napełnione helem, oraz kompozycje balonowe, które zostały wydane klientowi i opuściły sklep a czas od ich odbioru / dostarczenia nie jest dłuższy niż 2h.

2. Prosimy o zgłaszanie wszelkich uwag w ciągu 2h od daty otrzymania zamówionego
towaru pod nr tel. 56 62 111 75 lub na adres email reklamacje@bukietybalonowe.pl.

3. Jeżeli otrzymane balony są uszkodzone (błędy w nadruku, kształcie, balony bez helu / powietrza po rozpakowaniu pudełka / worka ) – należy przesłać ich zdjęcie w ciągu 12 godzin od momentu doręczenia, na adres e-mail reklamacje@bukietybalonowe.pl i odesłać/dostarczyć reklamowany towar na adres Kandela dekoracje ul. Szosa Lubicka 166, 87-100 Toruń na koszt Klienta.
Po konsultacji z klientem Bukietybalonowe.pl zwróci równowartość reklamowanego produktu.

4. Reklamacje uszkodzonych balonów i zwroty kosztów będą rozpatrywane przez Bukietybalonowe.pl indywidualnie w terminie 3 dni roboczych.

 

Formularz reklamacji / odstąpienia od umowy

Dane podstawowe:
Powód reklamacji*:
Opcjonalne pliki (np. jpg, pdf - maksymalnie 2MB):
Szczegóły:
Dane kontaktowe:


Kategorie główne

Okazje
Balony z helem
Bukiety balonowe
Balonowa przesyłka
Dekoracje na imprezy
Boxy balonowe
Prezenty i dodatki
Zrób to sam

Zakupy z nami, to...

ikona kupywanie
czysta przyjemność z kupowania
ikona oszczędzanie
oszczędność pieniędzy
ikona boksu
wybór balonów dla całej rodziny
ikona kupywanie z głową
kupowanie z głową :)

Szybki kontakt

ikona tel
56-62-111-75 / 510-016-811
pon.-pt. 10:00-18:00
ikona mail
biuro@bukietybalonowe.pl
24/7

Newsletter

Promocje, wydarzenia i nowe produkty!

Zapisując się do naszego newslettera uzyskasz dostęp do najnowszych informacji.

Szukasz inspiracji
Odwiedź naszą stronę!

logo kandela
WE BALOONS
Płatności na sklepie obsługiwane są przez
PayU